13 oktober 2008

Vilken otroligt deprimerande dag det har varit idag! Regnet har öst ner och det har varit halvmörkt hela dagen. Dessutom vägrar min jädra förkyldning släppa greppet om min kropp! Nått som inte är tråkigt är att det flyter på bra med renoveringen! Snickarna jobbar som sjutton (kanske beror på allt socker som jag ger dem i fikat?). Man ser verkligen stora framsteg för var dag som går!

I morgon ska vi till Borås sjukhus. Såhär ser vårt tajta schema ut:

10,30 Sjukgymnsat
11,00 Sätta nål och få medicin
11,30 medans medicinen går in så kommer logopeden och ska återigen kolla Freja när hon äter
12,00 Kuratorn kommer och följer upp sen förra gången
12,30 Lunch
13,00 Ultraljud
14,00 Dietistmöte

Ja, sen var det klart!

6 kommentarer:

Prinsmamman sa...

Mammaträff med 22q11hcdgmtxh-föreningen i Gbg den 11 nov. Jag ska försöka ta mig dit, vi ses väl?!!?

Kram

Prinsmamman sa...

Ojdå, verifieringskoden hamnade mitt i meddelandet, 22q11-föreningen ska det naturligtvis vara! 22q11hcdgmthx har vi klarat oss ifrån än så länge ;)

Anonym sa...

Det var en pressad dag. Lycka till med allt iaf. Och Krya på dig josefin. Kram från Elin

Anonym sa...

Ja vädret gör ju en så deprimerad så det liknar ju inget annat. Skönt att solen skiner idag.
Kram på er

Anonym sa...

Hejsan,
Låter nästan som vår dag uppe på Halmstads sjukhus. Att operera in en knapp kom på tal då vår lilla Clara knappt tar någon mat själv alls längre. Mycket tungt då hon samtidigt får upp en hel del. Hur gick den operationen för er? Hur lång tid tar den och att även sen komma igång med matningen via den? Förresten vad är det för möte som anordnas för våra sötisar i Gbg?
Sköt om er.

Freja sa...

Prinsmamman: Jasså det har jag inte sett - får gå in på deras hemsida och kolla! Lovar inget men kommer verkligen försöka att ta mig dit! Det vore så kul att träffas!

Jennifer: HEj! Det är ju tre olika stadier med att få en knapp. De satte in Frejas sond samtidigt som en magoperation och då satte de in steg 2 med en gång. Sen efter 2 månader så byttes den ut till steg 3 - en knapp. Jag var helt förstörd i början men nu kan jag säga att det är världens bästa hjälpmedel! MAtning kan påbörjas med nästan med en gång. Lilla Clara ... har vi träffats? HAr du mer frågor så maila mig gärna på josefinebloom@hotmail.com! Träffen i gbg kan du nog läsa om på www.22q11.se

ha det så gott!