14 oktober 2008

Nu har det hänt

Vikt: Freja väger nu över 5000 gr!!!

Besöket i Borås blev inte alls som planerat. Sjukgymnasten hade fått ryggskott (lite lustigt, sjukgymnast och allt!) och det var inte alls inplannerat nått ultraljud. Dessutom var dietisten på kurs. Ja, ja Freja fick sin medicin och vi träffade logopeden som peppade oss att fortsätta provmata henne även om det känns tungt.

Nu ikväll har jag varit på Mamma Mia på bio.... igen... och jag har sett musikalen två gånger, en gång i Los Angeles och den andra i Göteborg. Gud vad jag älskar den! I scenen när mamman gör iordning sin dotter inför bröllopet gråter jag alltid. Det är så vackert så det blir så sorgligt. Ska flytta till Grekland och öppna pensionat nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow stort jubel och flaggan i topp. Vilken stor tjej ni har. Krama stora tjejen från mig, nu är hon ju snart ingen liten "smula" mer. Kram på er/Elin

Mia sa...

Jag kommer med till Grekland! När sticker vi?

Skämt å sido, men den skandinaviska sjukvården skulle nog inte vi klara oss utan tror jag. Och skolorna lär inte vara nåt vidare heller. Annars skulle jag gärna bo i Grekland!

Anonym sa...

klart vi kan:-) men maila mej eller så ger du mej din mail. kul att se att det går bra för freja och att hon väger över 5 kg nu!! celine ska vägas nästa vecka och jag hoppas hon spräcker 5 kg gränsen. kram från oss