03 oktober 2008

Renovering


Min nyfunna vän från Falköping (Fru Älg) ringde och frågade om jag ville komma upp (hon lockade med att jag kunde ta en dusch) och jag nappade direkt! Falköping visade sig vara en mysigoch större stad än vad jag trott. Det var även höstmarknad som gjorde det lite extra trevligt. Deras lille kille mådde under omständigheterna bra (opererades nyligen igen) och Freja och F lekte på golvet ihop.

När jag kom hem fick jag storstäda hela undervåningen för dagens sönderbilning av toagolvet hade gjort att det låg ett tjockt lager med betongdamm överallt. Men jag gjorde det så gärna, är så himla glad över att det har startat med renoveringen. På kvällen kom en jobbarkompis och hälsade på. Vi drack te och myste i höstrusket.

I morgon är det höstmarknad i Ulricehamn och så ska vi på kräfskiva och Freja ska premiärsova hos farmor! Vet att hon kommer att ha det toppen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter ju helmysigt. Di är hjärtligt välkomna hit med! Vi har tom badkar ;0).
Men lite foton hade varit kul!
Kanske lägga på styleroom. se tom =0)
Kram kram
MoDE