17 oktober 2008

Spackling

Åh, jag har varit så aggressiv idag! Orsaken är att jag skulle hjälpa till med vår renovering genom att slipa och spackla. Inte nog med att det är så jädra svårt - det är pisstråkigt också! Först så slipade vi taken och väggarna efter gårdagens spackling och sen började vi lager nr två. Kände mig som en gnällig unge när jag stod och stampade av ilska. När jag kämpat en stund och Tobbe skrattade åt min teknik så släppte jag spatlarna och åkte in till stan och duschade av mig allt slipdamm. Tur att han gjorde klart i sin ensamhet.

I morgon kommer svärfar och ska hjälpa oss!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, jag ser bilden framför mig med din utputande underläpp och står o stampar i golvet som ett barn.
Det är ju bara att hoppas att Freja får Tobbes humör (inte för att jag vet om det är bättre, men ändå) love you!

Jonatan & Frida sa...

Humör är bra! Det har jag också...hahaha... faan vad jag känner igen mig :) Miss U! / Frida

Anonym sa...

Sa ju till dej... Men modigt av dej att ge dej på det!
Kram kram
MoDE