14 oktober 2008

Donera mera!

Läste på Abbes blogg att den 18 oktober är det Europeiska donationsdagen. Mina tankar gick genast till en liten underbar blond tjej som kanske fortfarande väntar på ett nytt hjärta. Hon kom i mars och fanns fortfarande kvar på avdelningen när vi åkte i aug. Vet inte hur det gick för henne men hon återkommer i mina tankar då och då. Alltid lika glad trots att hon inte lämnat avdelningens fyra väggar på månader.

Jag är redan registrerad. Ska skriva in Freja och vill verkligen uppman alla att skriva på - även då små!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har läst på nu, men ska fundera lite först. Jag tycker faktiskt att det är lite läskingt. Men som sagt... klart jag ska fundera på det.

// Frida

Prinsmamman sa...

Synd att mammaträffarna alltid är mitt i veckan. Praktiskt om du bor i Göteborg men inte lika kul för oss som har en bit att åka. Förra gången pratade vi ( jag och den andra mamman här i stan ) om att boka ett hotellrum. Hoppas verkligen att du kan komma!!
Lilla Clara, har hon också 22q11?
Vi kanske skulle slå oss ihop ett gäng och boka hotell? Gubben kan gott ta en pappadag!! ;) Kram

Anonym sa...

Den lilla underbara blonda tjejen väntar fortfarande....en stark tjej pricis som våra små tjejer!

Gratulerar till 5 kilo sträcket!!
Kul att läsa att allt går så bra, mindre mysigt med råttorna.
Många kramar till er
Hanna med familj.

Abbes pappa sa...

Tack.

:-)