09 oktober 2008

Renovering

Åh, det är så skönt att snickarna jobbar som tusan för jag längtar efter att det ska bli klart! Idag har det varit rörmokare här hela dagen och det var en jädra massa rör som skulle in! Jag stod och kliade mig i huvudet och ropade att de kunde komma in och fika när de är sugna. Hittills så har renoveringen fungerat otroligt smidigt. Man får planera lite mera och kanske inte kan duscha varje dag. Vi ska nog klara detta!

När höststormen drog förbi saknade jag min toa lite extra. De 16 steg som där är mellan huset och husvagnen kändes väldigt långa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är alltid kul med tråkiga saker när det blir bra efteråt!! Jag älskar nya badrum - hejja hejja!! kram från Frida i Afrika :)

Anonym sa...

men usch.. ni har haft möss alltså! iiih.. jag hade oxå suttit rak som en fura i sängen.. hatar de dära krypen.. blä. Tur ni har en mindre nu då ;) Tobbe får ladda mera fällor =D
kram