19 oktober 2008

Shoppa!

Tobbe ligger utmattad på soffan och sover och jag sitter med tumstocken i högsta hugg och springer mellan datan och toaletten och mäter och planerar. Åhh, nu kommer vi snart till den roliga biten när det börjar närma sig att man behöver åka till Ikea och inhandla alla garderober och skåp!

I morgon kommer hantverkare hit och ska flytspackla golvet på både toan och tvättstugan. Efter det ska väggarna primas och gummas - sen är det dax för kakel! Det har gått så jäkla fort, hade vi gjort det själva så hade vi fått vara utan toa ända fram till midsommar!

På tisdag ska Freja på läkarbesök på bvc. Under det första levnadsåret så ingår det tre läkarbesök. Det känns så himla bortkastat! Hon träffar ju redan en läkare var tredje vecka som undersöker henne! Men, men man vet aldrig! Det kanske blir jättebra!

På onsdag ska jag till Gekås! Känner att min shopping lust håller på att bubbla över inom mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gekås, bland de bästa ställena i världen!!!

Anonym sa...

Ni kanske kan låna med en husvagn så ni kan shoppa loss ordentligt :)
kram kusin Linda

Anonym sa...

Va roligt! Det är verkligen det roligaste av allt. Som christine skrev så ger inte shopping av reglar och gipsskivor någon tillfredställelse...
jag har fyndat gardiner till köket som jag blev helnöjd med!
Kram
MoDE