20 oktober 2008

Storm

Idag har jag haft en fixardag med papper och dylikt. Har redan betalt räkningarna så det är klart även om det inte alls är dax än. Fast nu vet jag ju min budget till Gekås! Man får inte vara dum!

Trotsade höstrusket och gick på en promenad. Med rätt kläder var det ganska gott faktiskt! Det verkar som detta lågtrycket har parkerat över oss - er med kanske?

Tobias favoritserie börjar ikväll- Prison Break, dock kl 22,00, vilket var aldeles för sent för en småbarnspappa tydligen.

Vill flagga upp att det är Fars dag snart! Söndagen den 9: nov (samma dag som min födelsedag) får vi mammor fixa frukost på sängen och pyssla om våra karlar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt appropå bara... Elis har blivit besatt av "er kampsång" :-) Sätter jag mig vid datorn hoppar han upp bredvid och säger "tajk" (stark) o håller upp armarna o då ska han höra Kenta och står helt hänförd och lyssnar :-)så vill man veta vart man har honom är det bara att dra igång den låten :-)

Anonym sa...

Snälla, hjälp mamma att välja pyamaser till Nellie:) Kram J