30 maj 2008

happy


Vikt: 3795 gr (de måste vägt fel igår!)
Mat: 40 ml/ 3 tim

Alltid när en viss nattsköterska har jobbat så ligger det ett brev till oss i Frejas säng.
Såhär stod det idag:


God morgon mamma och pappa!

Nu är klockan 05,55 och jag vill inte sova mer. Nu sitter jag hos A och gosar och får inhalation. Sen är det dax för bollning (Jippie!) Har sovit gott hela natten och inte kräkts något förrän nu på morgonen och då var det mest slem. nu tar jag en tupplur i alla fall, vi ses om en stund


kramizzar Freja

PS mamma och pappa, idag tycker jag att ni ska gå ut i solen och äta glass! DS


Freja har mått lika bra idag också! Hon har börjat fisa som en hel karl (måste brås på sin far). Jag har varit en sväng nere på stan och fikat med en jobbarkompis och det var så mysig! I morgon kommer mor och far och på kvällen så ska vi grilla med min syster med familj.

Idag åkte familjen Säl hem, deras söta kille gick igenom eftervården som en dans på rosor efter operationen så då blir man inte så långvarig! Tråkigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

halloj!
låter ju alldeles lysande att Freja mår bra idag också!
hoppas ni va och åt varsin bamseglass idag och satt i solen=)

om man ska fisa som tobbe så måste man fisa rejält haha :)
ha det bra så ses vi snart förhoppningsvis, börjar bli ett tags sen vi fick träffa er!
kramar från farbror niklas o linda

Anonym sa...

Vad härligt med bra så personal, de är guld värda! Skönt att solen smittar av sig lite på eran solstråle oxå, hon är underbar!
Försök att njuta lite av det fina vädret, det är ni värda!
kram kusinen i Sthlm

Anonym sa...

har just läst eran blogg-

håller tummarna

svärfar far farfar