02 juni 2008

Trötter

Vikt: 3800g
Mat: Ingen alls!!!
CRP:58

Freja hade haft en bra natt och allt var lugnt så jag åkte hem en sväng under dagen. Det blev en "pappa-dotter-dag" och de hade haft det så mysigt! Hon har varit väldigt trött och sovit stor del av dagen i knät på pappa.

Läkarna sa att även om crp var lite högre så skulle de fortfarande göra hjärtkateteriseringen på torsdag och även byta cvkplacering. (i cvk får hon alla medicin och droppet) Vanligtvis så har man cvk på sidan av halsen men i och med att Freja kommer vara beroende av sin ett bra tag framöver (eftersom hon inte äter fulla mängder så får hon resten i dropp) så satte man en lite mer avancerad som går in på bröstet. Denna ska nu alltså byta ställe för man vet inte om det är denna som är boven i infektionshärvan.

Jag ligger och bloggar i sängen med en laptop i knät - Gud hör bön...

3 kommentarer:

Maria sa...

Gaaah jag är så ledsen att jag inte var i butiken igår!! När du skickade sms i söndags, tänkte jag nästan att du skulle komma till K-land, och jag tänkte skrivit - kom inte i morgon för då är jag inte däääär!! Du är så söt som vill överraska och så är jag så besvärlig! Ah det gjorde ont i mig hela dagen att jag inte var där... Puss

VARDAGSPUSSEL sa...

tänkte mycket på er igår när vi var och opererade calle. jag vet inte vad jag ska säga mer än att ni cirkulerar ofta i tankarna och jag önskar önskar önskar att crp sjunker till bra nivåer snabbt!!
kram på er

Anonym sa...

Vet inte vad jag ska skriva, skit också. Men det kanske bara är ett litet litet moln, inget regn... och solen är ju precis jättenära... ellerhur.

Tummar hålls.

Kramar om er, lite lagom hård. Känner ni?

Frida H