14 december 2008

Julfest

Har suttit och väntat på samtal hela dagen. Vid 16,00 ringde de från Borås och sa att Göteborg hade haft fullt upp hela dagen men att de skulle kolla på bilderna under kvällen. I morgon förmiddag ska läkaren ringa. Efter samtalet stängde jag av allt som hade med cystor och njurar att göra och åkte på min julfest med jobbet. Jag ville bara ha lite kul och det hade jag verkligen. Ihop med 30 andra underbara människor hamnade vi ute i skogen på en lokal med mat, trolleri och dans.

Jag kom hem nu från julfesten. Åh, jag har haft det så roligt! Ibland önskar man att kvällar som denna inte ska ta slut, man vill bara fortsätta men inser tillslut att det är dax att komma tillbaks till verkligenheten.

I morgon kommer vi förhoppnignsvis få svar på alla frågor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas hoppas att dom ringer idag!!
skönt att du fick något annat att tänka på en liten stund. Man kan ju bli galen annars!
Inget kul att få åka till gtb över jul igen men samtidigt måste det väll kännas bättre att vara där och att dom gör något! Hemsjukhus är ju lite....du vet.
Sitter nu på mitt med en pigg Alice i knät!
Tänker på er, ta hand om varandra kramar