04 januari 2009

Promenad!

Baksidan på Ronald
Glada familjen

Idag kom svärfar och Tobbes kusin ner och hälsade på. Freja har ju äntligen fått börja äta lite grann så vi blev bortkopplade från alla slangar en stund på dagen så då blev det en promenad! Ingen var gladare än vi att slippa det där lilla rummet en stund!
Nu är vi på Ronald alla tre och myser lite. Klockan 18 är dock vår tid slut och vi ska tillbaka till "bunkern". Vi sover varannan natt jag och Tobias på sjukhuset med Freja och idag är det min tur. Den lilla "marodören" Freja har fått en nya vana att somna runt 23,30 nu för tiden som vi kämpar med att lägga om!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är helt fantastiska! Jag beundrar er så himla mycket. Förstår ni hur starka ni är?! Och lilla Freja, vad är hon gjort av? Ståltjejen! Jag blir så glad när jag läser er blogg. Ni kämpar men kommer även framåt med stora steg. Jag tänker massor på er och vill så gärna träffa er men det är lite långt bort..... men jag hör av mig en dag så vi kan pratas vid lite. Stor stor kram på er! Ida Fribban

Anonym sa...

Hejsan!!

Vad underbart för er att få komma ut lite nu!! Nu kommer det nog att gå fort när man väl har börjat och mata henne. Ett två och tre och plötsligt så är ni hemma igen =).
Jag håller med om det med läggningen. Theo har också fått föt sig att somna tidigast elva och så till elva dagen efter. Helt värdelöst. Man kommer ju inte igång med dagen innan den har slutat. Ha det så bra. Kram till er alla ffån oss alla. Ringer någon dag. kram Nathalie

Anonym sa...

Å vad kul att höra att hon fått lite mat och att ni fick komma ut en stund. Vi skippade dagens promenad och skyllde på att det r för kallt, -14 grader här. Skönt att höra att det finns fler nattugglor;-)

Hela gänget hälsar/Elin

Jonatan & Frida sa...

Kram kram / Frida

Anonym sa...

Vad underbart att höra att allt har gått bra! Hoppas Freja fortsätter att återhämta sig bra så ni får komma hem snart! Vi tänker på er hela tiden!
Hoppas på ett bra 2009 :)
kram kusin Linda med familj

Anonym sa...

å vad skönt att det går så bra! och att det går framåt...mot hemmet!! Hoppas att ni snart är där igen.
Härligt med promenad, det redigt syns hur lyckliga ni är! Antar att det inte är så kalt i göteborg här är det -18 i dag burrr...
Håll alla bakslag borta nu vi vill bara höra framsteg från Freja det är hon värd!!
Kram

Anonym sa...

Ni e fina! Jag har inte sovit en hel natt på typ 2 år så det är bara att kämpa på! :)