28 januari 2009

Bra hörsel

Ska jobba på lördag och jag har inget i garderoben att ha på mig, så jag åkte tidigare till Borås och inhandlade lite kläder till min fattiga garderob (gud vilka i-lands problem man har!) Det ska bli så himla kul att komma tillbaks! Plus att nu får jag en anledning till att jag måste köpa nya kläder - måste ju vara uppdaterad när jag jobbar!

Freja sattes på prov idag med ett hörseltest som hon klarade galant! Jag var stolt som en tupp! Hon satt vid ett bord och så hade de två högtalare, en på vänster sida och en på höger, sen startade de olika ljud och Freja skulle vända huvudet mot ljudet.

Vi visste ju att hon hör som en... vessla? mus? Vad säger man? Ja, ja hon hör som bara den. Yes!

4 kommentarer:

Jonatan & Frida sa...

..som en.. ja vad fan säger man. Bra i allafall!! Go Freja :) //Frida

Anonym sa...

Fördelen som tjej är ju att hon har selektiv hörsel, man väljer vad man vill höra...

Anonym sa...

Vad roligt att hon hör som en vessla;) Har inte läst bloggen på några dagar...men jag vart så glad o tänkte-"härligt m massa possitivt i era liv"-ryggsäcksmagpump,jobbet,vikten...
Hon är ju som en liten solstråle oxå på bilden :) *lycka*

Frida sa...

Små grytor har ju också öron ja. Bra Freja. Förresten vilken töntig bild Frida och Jonatan har, HAHAHA! Skoja bara Frida. Jag vill inte ha däng.