03 januari 2009

Lördag

I morgon blir det mat för Frejas del. Jag har suckat otåligt varje dag som de sagt att :-"Det är för tidigt med mat än så länge". Vill bara påskynda hela situationen så vi kommer hem snart! Tobbe försöker lugna mig och jag vet ju att han har rätt.

Igår var mamma och pappa nere och hälsade på, idag kom syrran och hennes man och i morgon kommer Tobbes pappa vilket resulterar i att dagarna går väldigt fort! Drog iväg till Allum idag också men det blev inget inhandlat förrutom mat.

Freja ligger i sängen och skiner som solen i Karlstad. Hon har aldrig varit på bättre humör, kanske kändes det obehagligt med den där äckelbollen i magen?

Som sagt allt är lugnt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra! förstår att du är otålig men allt har sin tid...
Jag har precis tittat på filmen jag gjorde i LA. Oj vad jag saknar det tiden... känns som en evighet sen. Saknar dej!
Kram
malin

Jonatan & Frida sa...

Hm, hon kanske mår så jäkla mycket bättre nu fat hon inte kan säga det. Gött!! // Frida