07 november 2008

Premiär

Började dagen med att duscha!!! Wowowow, det börjar likna nått! Nästa vecka kommer elektrikern och kopplar in all ström och då är det helt klart.

Sen åkte Freja till farfar och var där medans jag gjorde en massa ärenden i stan. Fixade farsdag present till min far och till herrn i huset här hemma. Freja hade skött sig exemplariskt och det var motvilligt som jag fick med henne hem från farfar.

Nu ikväll var vi hos mamma och pappa och käkade kvällsmat. Är så mätt så magen står ut i fyra hörn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Josse!
Hälsa mamma och pappa från mig.
Vad gullig flicka du har.
Hälsningar Jeanette från Helsingborg.

agnespappa sa...

Härligt. Menar du att rörmokarn kom när han hade lovat? Vad har ni för rörmokare där nere?

Freja sa...

Agge: Rörmokarna är lindade runt mitt finger! Mutar dem med massa gott fika!