26 november 2008

Julklappar

Igår ringde jag ner till Göteborg och kollade om de hade bokat en tid för 24 tim ph mätningen som vi väntar på, och det hade de, den 16:e dec vilket skulle innebära att Freja skulle få fira sin 1 års dag på sjukhuset precis som hon gjort alla andra högtidsdagar det här året.

Var helt nere hela dagen igår och hade inte lust med någonting men idag ringde en ängel från Göteborg och sa att Freja var välkommen nästa vecka den 4:e!! Gissa om jag blev glad! Åh, fick tillbaka orken (som Doktor Orm har tagit helt) och känner mig jätteglad idag!

Har suttit framför Internet och fixat med lite julklappar medans Freja sover. Det är ju helt fantastiskt! Perfekt för en småbarnsmamma som mig som inte kan dra ut på stan hur som helst!

Nu är det mindre än en månad till jul!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är alltid mörkast före gryningen och det vore mer än märkligt om du inte reagerade !
Freja skall ha en läkare som ni alla känner er trygga med !
Hitta orken och upp till kamp igen !
Jag hejar på i bakgrunden !

Jonatan & Frida sa...

Jag är bäst på att bråka. Behöver ni hjälp så ring :) Förresten om ni vill åka till oslo och hälsa på Frida K så har ju Jonatan ett helt hus ni kan bo i så ni får lite utrymme. Varje helg står det tomt och ni får mer än gärna låna om ni behöver lite semester :) Kram / Frida H

Anonym sa...

Hej,hej! Jul va det ja...Mycket vilja och så lite tid! Det viktigaste är ändå att ni är hemma i år och att gosan mår bra! Love you. Kram J

Anonym sa...

Det är ju ganska viktigt med julklappar....

Anonym sa...

Hej.. Vilken tur att ni fick byta tid & slippa sjukhuset på 1årsdagen.. Hoppas dom hittar vad felet är & kan ställa det till rätta!!
Sigge har oxå jobbigt med sina kräkningar.. Känner igen mig så i det du skriver..
Kram & hälsa familjen

/ Erica i Hudik