19 november 2008

Röntgen


Det blev en lång dag på sjukhuset men vi slapp sov där. Det var så körigt på avdelningen så de glömde nog ta upp alternativet med matpump, och jag påminde de inte heller...
Passageröntgen gick smidigt på 3 1/2 timma och allt såg ut att vara ok - som jag trodde. Man såg att det "läckte" upp lite kontrast genom den övre magmunnen men jag vet inte ännu om de anser att det är vanligt "bebisläckage" eller om det är mer än normalt. Vi ska ha telefonmöte med Doktor Orm i morgon och se vad de säger.

Freja var så glad hela dagen, skrattade som bara den när varje gång vi var på röntgen. Något som var mindre kul var RS vacinationen men nu är det gjort i alla fall. Har inte berättat för henne att det blir en spruta i månaden mot RS fram till våren...

7 kommentarer:

Maria sa...

ÅÅÅÅÅhh vad jag längtar efter er!! Ni får ringa i morgon om ni vill ha sällskap :-) pussar från mig

Anonym sa...

Bra att du skrev så snabbt om hur de gick! Nyfiken hur de går för lilla Freja! Kram

Prinsmamman sa...

Elliot hälsar att om hon varit lite mulligare så hade hon fått 2 sprutor istället. Han brukar få en spruta i varje ben, på samma gång, för att få rätt dos :(
Ibland är det bra att vara lättviktare ;)
Lycka till med Dr Orm.

Kram

Anonym sa...

Vad skönt att undersökningen gick smidigt, Freja ser ju rätt lycklig ut på bilden :) Hoppas ni får bukt m kräkningarna-lillskruttan som kämpar på!Kram!

Anonym sa...

Hej!
Vilken fin bloggsida du skapat!
den besöker jag gärna igen, lycka till.
mvh en av Bambo tjejerna i tisdags/Isabell

Anonym sa...

Spruta varje månad ?! Nej - man måste ju inte berätta allt !
En dag i sänder !
Heja Freja !

Anonym sa...

Kramkram... ja jag ska lägga till din adress. Men jag är också människa. Glömmer jag med :)

// Frida