08 november 2008

Lördagskväll


När vi kom hem från farsdag firandet hos Frejas farfar så satte jag igång att baka inför inför den stora dagen i morgon (och då menar jag inte Fars dag...) Som vanligt blev köket ett stort bakkaos när jag är i farten, men förhoppningsvis går kakan att äta!
Senare under kvällen hjälpte jag Tobbe i badrummet. Lådorna, som jag för övrigt har tvingat Frejas farbröder att skruva ihop, satte vi in i skåpen och satte på frontarna och handtagen.
I morgon är det ingen vanlig dag lalalalalala....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ett stort grattis gumman!!!! Saknar dig nått enormt!!!! PUSSÅKRAM

Anonym sa...

Nu blev jag nyfiken =) Vad e de för dag imon? En jättesöt freja och en bra blogg:) Kul å läsa och lycka till me husbygget! =)

Anonym sa...

Hurra,hurra,hurra,hurra
på Din dag !

Svärfar

agnespappa sa...

Man får grattulera/ kram från hela familjen Jakobsson

Anonym sa...

Nu börjar det bli enerverande att vänta på bilder från badrummet!!
JAG VILL SEEE!...
Kram
Malin