09 juli 2008

Liseberg - igen

Usch, jag har varit en dålig bloggare de senaste dagarna! Men det har varit körit de senaste! Svärmor och fam Älg har tagit mycket tid, men nu är vinkvällarna ett minne blott då alla har åkt hem igen. Tråkigt, vi hade det så kul!

Freja mår toppen, vi har fått flytta ut på eget rum idag. Men under natten så sover hon inne på ett övervakat rum, vilket är en perfekt lösning för vår del. Det hade varit skillnad om vi skulle varit på väg hem, men det är långt kvar så det är skönt med lite avlastning under natten.

När min systerson fyllde år så fick han ett presentkort på heldag på Liseberg med mig. Den dagen var idag. Shit vad vi har åkt karusell! Helt snurrig i bollen fortfarande, men gud vad kul vi hade. Äta mat och fika fanns inte i våra tankar utan enbart spel och vilken karusell som stod på tur. Med en stor kaninballong i handen gick vi helt utmattade och nöjda till bilen. Oj vilken dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad avundsjuk jag blir - jag vill oxå åka till Liseberg, men det blir nog tyvärr inte i år :(
Jag antar att W inte ville åka Balder i alla fall!!
Skönt att ni har några lugna dagar och kan njuta och ladda batterierna igen! Tänker på er!
Syster yster med barn är uppe och hälsar på, de hälsar så mycket! Kram från oss i Sthlm.

Anonym sa...

God morgon!
Wilhelm meddelade när han gick och lade sig igår, att han ska inte ta av sig sitt Lisebergsarmband innan han dör. I morse kunde vi knappt duscha då armbandet kunde bli vått!!!

Anonym sa...

Hej!
Kul att Freja mår bättre.
Josefine hälsa din mamma och pappa att vi hade en underbar vecka i deras stuga vecka 27.
Kram Jeanette från Helsingborg