30 september 2008

Utedass deluxe

Inne i husvagnen är vår framtida toa
Jaha, då har startskottet gått för vår toarenoveringen! I morse kom elektrikern och kopplade ur all ström, vilket i sin tur gör att vi från och med idag inte har något varmvatten. Om ni någon gång har varit på en camping och duschat en sån där jag-vill-inte-bli-av-med-massa-enkronors-dusch så vet ni hur jag tog min sista dusch i det kalla vattnet.

I morgon kommer rörmokaren och plockar ut toa, handfat och dusch så då blir det att passa på att duscha när man är hemma hos andra! Det här kommer bli ett äventyr....

6 kommentarer:

Anonym sa...

oj vad roligt ni kommer att ha det!!
Tänk på vad ni kommer att f så blir det nog bra...
kram
MoDE

Anonym sa...

mm vad härligt det låter. Tur att ni har husvagnskontakter iaf så ni slipper ha en hink på altanen;-)

Men ni får ha i tankarna vilket snyggt badrum ni kommer att få, är riktigt avundsjuk på er. Men jag får väl hålla tillgodo med mitt grön/bruna så länge.
Kram/Elin

Anonym sa...

Tyckte min kära syster var så gullig, när hon ringde och "hade kommit på" att dom kunde kommma till oss på lördag innan vi ska på gemensam fest. Vi kunde mysa och göra oss i ordning tillsammans.
Storasyster är ju inte svår att charma, så det var ju jättekul.
Sedan kommer det lite försiktigt, att vi har ju inget varmvatten...
Får väl hoppas att det inte är enda orsaken till att de vill träffa oss.

Anonym sa...

Ni är så välkommna hit!!!!!
Kram Falköping

Anonym sa...

Åh så kul med lite renovering nu då :) Nu när ni är i investeringstagen så har jag & Jonatan en åskboll till salu ju. Den får inte riktigt plats här och har inte fått det sen jag köpte den för ett år sen.

Intresserad?

// Fridan

Anonym sa...

Spännande :)
Hantverkare brukar ju sällan hålla tiderna så passa på att våldgästa kompisarna! Tänk positivt :)
kram från kusin Linda
Freja var fantastiskt söt på dopet!