12 september 2008

Återträff

Freja myser på lekamattan med sin nya kompis!


Vikt:4630gr
Längd:60,5 cm

Vanligtvis brukar vi börja våra dagar med att gå i morgonrockar och "loda runt" tills kl 11, men idag åkte jag in till stan och handlade och Tobbe var på bvc med Freja redan på förmiddagen. Freja har börjat med en ny mat nu, Infantrini. Denna mat är mer kaloririk och ska hjälpa henne upp i vikt. Problemet är att hon kräks nästan mer just nu med den, men det är förhoppningsvis tillfälligt!

Det kom två undersköterskor från IVA idag och hälsade på! Det var så kul att se dem igen, en har fått barn och den andra ska snart få tvillingar! De har haft Freja så mycket under den långa tid på IVA och det var så kul att träffa dem under trevligare omständigheter! Tack för presenterna!

I morgon ska jag på kräftskiva med jobbet och det ska bli så otroligt kul! Vill bara förvarna att om jag inte gör något nytt inlägg på söndag är det för jag ligger raklång på soffan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför skulle du ligga raklång på soffan? Har för mig att du för ett tag sen skrev att nästa gång skulle du köra :-) Är det kanske gångavstånd denna gång? ;-)

Anonym sa...

Hoppas du hade det roligt på kräftskivan.
Kram

Mia sa...

Infatrini är ingen höjdare enligt vår erfarenhet (och flera andras) inte heller Nutramigen. Smälter väldigt långsamt i magen och orsakar kräkningar. Be att få prova Frebini eller Pepti Junior i stället. Det finns knappsnack på http://www.alltforforaldrar.se/snack2/forumdisplay.php?f=175 som är jättebra där man kan få tips och råd!