09 september 2008

Helgen i bilder





11 kommentarer:

Vida sa...

Wow vilka härliga bilder. Följer er blogg och glädjs med er sedan ett tag tillbaka (tror att det var via vardagspussel jag hittade hit).

Ville bara lämna ett spår. Ha det så gott!

Vida

Anonym sa...

Vilka härliga bilder.
Grabbarna spelar lite gitarr också, det är så roligt.
Kram

Abbes pappa sa...

Sköna bilder. De första två kräver nästan den klassiska kommentaren "Nämen, vad du stoooor du har blivit"

Evelina Boström sa...

Hon är så söt!! Jag saknar er! Skönt att se att ni har det bra därhemma... Kraam!

Anonym sa...

Som sagt, inte alla barn som har egen villa innan ett års ålder.

Böjar bli lite trångt i handfatet kanske? Ska bli jättekul att se er igen.

Kram från Elin

Mia sa...

Gullunge! Som tidigare kommentarer sagt: handfatet verkar lite trångt, och husena hennes är ju alltför små ;-)

kram

Anonym sa...

Hej
Underbara bilder!!
Kul att se att det är fler än vi som älskar tv spel :)
Tack för alla kommentarer på vår sida, vi är lite dåligare på kommentarer men vi tittar till er ofta. Så kul att se att det går så bra, 4666 waw!! vi längtar dit.
Många kramar till er
Alice, Wilma, Hanna och Marcus.

Anonym sa...

Oj så mysigt ni har det!
Kan inte få nog med bilder!
kram puss
MoDE

Anonym sa...

Sjukt söta bilder! =)

Jonatan & Frida sa...

Känns nästan som lite produktplacering ju. Men Jossan är det verkligen ok att lägga sovande barn här och där?

Förresten så försökte jag lista ut om det är Tobbe eller du som tar badbilden. Jag tror Tobbe för jag tycker mig se honom i kranen. Kan det stämma?

Kram/ F

Anonym sa...

Vilka underbara bilder!!!!!!!
Kram Ulle m familj