23 september 2008

Återbesök

Ekg provtagning


Överlycklig på mage!


Ultraljud



Idag startade vi dagen på sjukhuset med att träffa en sjukgymnast. Hon lockade verkligen fram Frejas "atletiska" sida och fick henne att göra diverse övningar. Sen efter det var det dax för den tråkiga biten för Frejas del - nålsättning! Men det gick på andra försöket och sen åkte medicinen in i ett nafs. Den sista punkten på programmet var ultraljud på hjärtat och även var allt i sin ordning. En mycket bra dag på sjukhuset!
I morgon ska jag och Freja in och "göra stan". Det är mycket småsaker som ska fixas och inköpas inför dopet på lördag! Vill att allt ska vara perfekt!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att skukhusbesöket gått bra. Hur går det med kräkningarna?
Smarta jag fick för mig att dopet va förra helgen, får väll skylla på gravidgröt i hjärnan eller nått. Då får jag ge mig till tåls några dagar till innan jag får se godingens dopbilder. Lycka till med inköpen. Kram/Elin

Freja sa...

Hoppas att du mår bra med kidsen Elin!! Passade nått av kläderna?

Anonym sa...

Så bra att allt såg bra ut!!!! Freja ser ut att sköta sig exemplariskt under ultraljudet? Det gör inte Vera alltid, henne har de fått droga så hon sussar :-)

Marina Lagerberg sa...

Härligt att det gick bra på sjukhuset. Jag följer er historia och Frejas utveckling och blir så glad när såhär positiva besked kommer. Hon är så fin er Freja!

Anonym sa...

Jajjamensan, nästan allt iaf. Så nu är jag väldigt snyggt klädd;-)
Kidsen växer och frodas men får gärna stanna inne några veckor till. Kram/Elin

Prinsmamman sa...

Vad duktig hon är!
Elliot går inte med på ultraljud längre om han inte får Dormicum.

Kram

Anonym sa...

25/9. Jag håller med dej Mia, syrran gnistrar! Vill också säga hej till dej Linda, tänker jättemycket på din lille Philip. Hoppas han mår bättre och att ni snart kan åka hem. Kram Jennie

Anonym sa...

Hej på er! Kul att läsa att Freja fortsatt mår bra! Vore jättekul att träffas snart, ni kanske vill kika över på en fika i nästa vecka? Lycka till med dopet på lördag, kramar från Charlotte på Hökerumsvägen.

Anonym sa...

Härligt att det går framåt för er:)Mysigt med dop, vi hade välsignelse för Agnes förstnär hon var 2år.
Ligger faktiskt själv på sjukhus nu efter att ha råkat ut för en inflammation.Ni har inte en mail man kan berätta mer?
Ha det så mysigt idag då!!:)
Kram t er alla fr Carolina

Freja sa...

Charlotte: ja vi får ta en fika snart!

Carolina: Fattar inte vad som hänt med min mail för den stod med på 1:a sidan innan! Men i alla fall den är : josefinebloom@hotmail.com
Hoppas att du inte är allvarligt sjuk?! KRya på dig!