02 september 2008

Träning



Idag har jag och Freja haft en riktigt slapp dag. Bara zappat mellan alla extremt usla såpor som går under dagen. På kvällen fick jag dock ett ryck och drog fram stegen och började beskära träd i trädgården. Eftersom jag inte har en aning om vad det är för sort och när det är mest lämpligt att beskära denna så är det alltid lika spännande om mina expriment överlever!
I morgon ska hela familjen till Borås sjukhus. Freja ska få immunförstärkande medicin och dessutom göra ett uppföljande ultraljud. Jag utgår från att allt kommer vara ok för hon verkar må så himla bra!

6 kommentarer:

Prinsmamman sa...

Hej tjejen!

Elliot fick låna en "skumgummikil" av sjukgymnasten att ligga på när han skulle träna på att lyfta huvudet. Bäst av allt var gymnastikmattan vi fått låna, vi har ganska kallt på golvet under vinterhalvåret.
Har ni varit på hab ännu? Det kanske kan vara värt att kolla upp?

Kram

Prinsmamman sa...

Jag svarar här istället :)
Japp det var hos sjukgymnasten. Hon skrev åxå ut en matstol till Elliot eftersom han inte kunde ha en vanlig när han hade skena dagtid. Stolen har massa stöd och går att fälla åt alla möjliga håll.
Hoppas det går bra imorgon.

Kram

Anonym sa...

Hej!

Vilken söt tjej ni har.
Kram Jeanette i Helsingborg

Anonym sa...

Shit va sjukt söt Freja är :-)
Vi kom just hem från Göteborg o har gjort ultraljd, EKG o röntgen o allt såg bra ut på Vera. Eller bra, det såg ut som det skulle efter vad hon genomgått. Kanske inte behövde bli enkammarhjärta som de trodde förut.
Hade oxå känslan av att det borde va bra då jag tyckt att det verkat så, så då är det säkert så m Freja oxå :-)Hoppas verkligen på det!!!

Lycka till!!!

Mia sa...

Vi ska också börja med immunglobulin så snart dom bestämt doser och så. Till att börja med var 3:e vecka beroende på hur han reagerar på det.

Anonym sa...

Det måste vara nappen som tynger ner huvudet, det tror jag.