28 augusti 2008

Hus

Framsida till vänster, baksidan på den högra bilden

För flera år sedan var jag och Tobbe helt inne på att bygga hus. Vi hade tomt, såg ut vårt drömhus och skulle söka bygglov. Men sen insåg vi att det skulle kosta för mycket och i samma veva hittade vi huset som vi bor i idag, vilket jag älskar.

Jag har hört att det byggs ett nytt hus nära där vi bor så jag åkte förbi och kollade. Gissa vilket hus det var? Av alla jädra modeller så var det vårt drömhus! Åkte hem och skrapade genast de tre trisslotter som jag hade i plånboken - och vann! 25 kr x 2 dock.

Ja,ja vad är en bal på slottet...


2 kommentarer:

Anonym sa...

du kommer väl på bal på slottet 13 sep!!? du har ju en prinsessa o prins KRAAAAM man får vara glad för det man har !!!! vinet ligger på kylning vi läääängtar

Prinsmamman sa...

Om du behåller den tjugan som du skulle bidra med till vår USA-resa så har du iallafall en start till det nya huset ;)

Saknar er!

Kram