11 februari 2009

Sömn

Jag sitter vid datan och läser runt bland de bloggar som jag följer men det är nån så påkallar min uppmärksamhet väldigt tydligt. Springer fram och tillbaks mellan datan och spjälsängen så jag tror att det blir ett slitet spår mellan de två!

Vi är otroligt bortskämda med att Freja lägger sig runt 19 och sover gott tills 09,00 dagen därpå. Men i natt vet jag inte vad som hände. Först var hon ledsen i omgångar och sen tyckte hon att vi skulle leka! Efter 2 1/5 timma så hade jag övertygat henne om att det var fortfarande natten och hon somnade om. Kanske är det tänder på gång! De är så välkomna eftersom de fortfarande lyser med sin frånvaro.

Nu skriker hon igen. Got to go!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, kära syster.. Hoppas det är tillfälliga sömnproblem.. Du kan annars få några HETA tipps av mej:)! Jag börjar få abstinens, måste träffa Freja!!! Puss och kram på er.

Hannah sa...

Innan jag kom till "kanske det är tänder på gång" så tänkte jag tanken jag oxå, hoppas på det!! Även Vera har haft två nätter nu då hon vaknat och varit ledsen och jag tänkte/hoppades oxå att det va fler tänder som spökade.

Anonym sa...

Hej!
Jag utmanar dig/er!
Titta in på min blogg :)
Kram

Anonym sa...

Å låter underbart att hon sover så bra (i vanliga fall alltså) Mina gullhönor sover hur bra som hellst på dagen men på kvällen vill de inte sova alls. Bara äta och gnälla. Gärna i skift också:-)Underbart.
Kram/Elin