16 februari 2009

Jobb!

Dagens vikt: 6875 gr

Denna vecka ska jag jobba tre dagar! Idag var första av de tre och det var lika skoj som alltid. Man blir så glad när kunderna känner igen en och säger : -"Åh, är du tillbaka!!"

Medans jag jobbade så var Tobbe och Freja på sjukhuset och fick immunmedicin och RS spruta. Efteråt kom de på surprisebesök till butiken, lagom till min rast, så vi åt ihop och tog en sväng i köpcentret.

I morgon kl 9,00 ska jag jaga biljetter till Madonna. Wish me luck.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med lite jobb. Börjar nästan bli lite sugen själv. (trodde jag aldrig skulle hända) Men bara nästan. Ska Tobbe vara hemma med Freja nu? Hur tänker ni ang Dagis och så?

Kram på er/Elin

Jonatan & Frida sa...

Lycka till!

Anonym sa...

skönt att jobba lite och dessutom få besök :)

hur gick det med biljetterna?