07 februari 2009

Melodifestival


Freja sitter i knät på mig och är väldigt sugen på att hjälpa till att skriva på bloggen! Det verkar som medicinen har gjort verkan och hon är sitt vanliga jag.

Ikväll ska vi samlas ett gäng hemma hos min syster och kolla på Melodifestivalen. Tror att det kommer bli ett par glas vin också...
Här kommer Frejas 1:a bidrag till bloggen:
,ffffffffffffffffcsdddddcv ,xc,mcllhiijoygbc cvgyvcvvvvvvvvvvc c bbbbbdxvcccccccc>m3w,47vmhjyuy,gft,,gfc m,x d,mesgfrfffffffffffchgbb nvghvgb bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb ddxe

8 kommentarer:

Molly sa...

Hej! Hoppas ni får kul ikväll. kram Erica

familjen Berggren sa...

Det ser ju lovande ut för framtiden...

Anonym sa...

Hmm, när kommer Frejas egna blogg ;-)

Jonatan & Frida sa...

fglæakdgæ b weæfpodfmvlkdfa b dfægow'opffffffffffff gfrrgkkkkkkkkkkdføldbgf b- (vart har hon fått de dær øgonfransarna ifrån? Dina ær væl inte så långa jossan?? / F

Maria sa...

jag svimmar va söt och charmig hon är!

Anonym sa...

Härligt, det ska börjas i tid.

Kram på er/Elin

Unknown sa...

Men lilla söta Freja! Det ser jag direkt att hon kommer att jobba med datorer när hon blir stor..som pappas kusin..hihi. Hoppas ni hare fint annars, kram

Zedd sa...

Den tjejen kommer gå långt! Hon kan både engelska och svenska: "joy" i mitten på första raden och "mes" i början på tredje. En del mer eller mindre accepterade förkortningar slank ju också med.