23 februari 2009

Måndag

Kan snart själv!

Rastafari-Freja

Så spännande med tvättmaskinen...

12 kommentarer:

Anonym sa...

Var man inte på bra humör innan, så blir man det garanterat när man ser dem här bilderna!
Lovely !

Prinsmamman sa...

Hej =)
Vi ska skicka in anmälan till Grötö, bara jag får loss tummen ;)
Har ni anmält er? Vet ni några fler? Det hade varit kul att träffas igen =)
Kramiz

Anonym sa...

Å, så gott att se !
Stor tös !

Anonym sa...

Kära nån så lik pappa hon ä!!!
Hoppas att ni har det bra .... det ser så ut! :)
Många kramar från småland

Jonatan & Frida sa...

Shit vad hon är sotr nu. Måste ses!!!! Kram Fridan

Hannsu sa...

Oh, ett stort leende sprider sig i hela mitt ansikte :-)

kram

Mia sa...

Jamen sötaste, tuffaste Freja. Man smälter! kram på er

Anonym sa...

Å vad hon är fin. Man bara smälter ju. Står själv och hjälper mamma med tvätten, vilken duktig tjej. Hejja Freja

Kram/Elin

Anonym sa...

Hallå GODING! Du är helt fantastisk! Puss från moster.

Anonym sa...

Jej! Heja Freja! underbara foton!
Kram
MoDE

Maria sa...

Jag svimmar så söt du är <3

Anonym sa...

Härliga bilder!Piggade upp mig! Längtar till att få komma hem och få en vardag och sätta min Clara i hennes röda "ferrari". Hon satte knapp i Lund förra onsdagen, men drabbades även av RS så nu är man tillbaks på Halmstadssjukhus och hon har varit dålig sedan en vecka med även mystiskt hög feber. Grötö vore härligt, men vet ej om man väntar till nästa år, då vår tjej har fått växa till sig lite. Matchvikt 5280g. Hoppas ni hittade något hätligt resmål!