13 november 2009

Nya möten

I veckan har jag träffat två mödrar som även de, har döttrar med speciella behov. Otroligt trevliga och även om våra döttrar inte har samma diagnos så har vi otroligt mycket gemensamt och mycket att prata om.

Den ena mamman berättade om en grupp som startats upp på eget initiativ där man träffas och umgås. Jag tackade genast ja till deras nästa träff!

Utdrag från mailet som jag fick om träffen som är nu på måndag:

...Vi är ett gäng som träffas en gång i månaden där vi sitter och gör material, ger varandra tips, inspiration och idéer om stödtecken. Gemensamt för alla i gruppen är att man har barn på habiliteringen, åldern är varierande...

Det känns jättekul och jag ser fram emot att träffa fler familjer!

1 kommentar:

Min Vardag, Barnens och Familjens sa...

Hej på er..Jag skulle varit med i gruppen i måndags men hde ingen bil så det blev inte av. Vi får träffas nästa gång. Fin blogg du har /Suzanna