02 augusti 2009

Skillnad på mitt och ditt


Igår kväll kom Niklas, Linda och Jesper ner till oss i husvagnen och vi hade en mysig kväll med grill och kortspel. 05.45 vaknade vi av att polisen fått in ett tips att alla däcken på Jeppes bil, som stod parkerad utanför campingen, hade blivit stulna. Suck och stön! Varför kan inte folk låta andras grejer vara??

Helt iskallt hade tjuvarna hissat upp bilen med domkraft och skruvat av alla däcken. Allt detta endast 4 meter til närmaste husvagn. Då gäller det verkligen att ha is i magen!

Pappa Claes kom snällt ner till oss med reservdäck och vi samlade hela klanen och hade vårt årliga "Persson-mästerskapen i minigolf". Är så nöjd med att jag inte kom på sista plats som jag brukar!!

1 kommentar:

linda sa...

haha redan på bana 2 håller jag upp fingret o visar att jag är no 1 =)