28 oktober 2009

Vi kämpar på

The show must go on. Vi borstar av oss brandsoten, slickar våra sår och kämpar vidare på jobbet. Har röjt ur vårt lager och inrättat ett kontor och har snart en klar "minibutik". Saneringsfirman säger nämligen att det kan ta upp till sex månader innan vi kommer in i lokalerna igen så det gäller att ordna upp något som håller under en längre period.

Jag sålde en vagn igår mitt i allt fixande. Dammade av en kartong som kunden kunde sitta på och hittade ett provisoriskt bord (fick rensa av alla gamla kaffekoppar och fikabröd) och själv halvsatt jag på en verktygslåda.

Vi säljer i alla situationer. GH Husvagnar har nio liv.

4 kommentarer:

Elin sa...

Härligt jobbat Josefin. Ni klarar er säkert jättebra. Men förstår att det måste va tufft. Hejja på!!!

Prinsmamman sa...

Ni har ju massa nöjda kunder som kommer tillbaka =) Vi kommer till våren igen.
kram på er!!

Anonym sa...

Jag blir bara så imponerad och berörd av er styrka att jag blir tårögd! jag förstår inte vad din mamma och pappa har gjort när de uppfostrade er men jag skulle gärna vilja veta hur man kan få så positiva barn med den kämpar glöd ni har!!
Kramar från "Danskan"

Freja sa...

Elin: Tack!!

Maria: Ni är så välkomna!

Malin: Du är för söt!