02 november 2010

Diverse

Freja skrotar runt hemma med feber och har haft det i en veckas tid. Vi var glada över att hon fick nästan tre veckor på förskolan i streck innan hon blev sjuk igen! Dagar som denna är det ganska mysigt att bara vara inomhus hemma och mysa. Våra föräldar är underbara och hjälper till när det behövs så man slipper ta vård av barn varje dag!

Har betat av många julklappar redan! Oj,oj,oj vilka vuxen/kärring-poäng att redan börja med detta så här långt innan jul! Men Internet är grejer de dagar man är hemma och inte har nått att göra.

Bloggen har skötts riktigt dåligt det sista, jag skäms nästan. Tankar på att sluta blogga har förekommit men jag vet inte om jag vill det heller. Jag fortsätter nog ett tag till.

Freja fick papper från skatteverket idag så från och med nu så heter hon Freja, Christine, Siggelina Härngren. Adressen hit är ju www.frejabloom.blogspot.com men jag tror inte att jag kommer ändra den.

På tal om blogg och julklapp så har jag sett på olika hemsidor att man kan beställa så man får sin blogg i bokform! Det hade varit kul att ge Freja så hon kan läsa om sin första period när hon blir äldre.

Nu påkallar ett litet blont yrväder min uppmärksamhet. Got to go.

Inga kommentarer: